July 2014

Světlo na konci tunelu

30. july 2014 at 9:59 | Robin, F1sports.cz |  NEWS
Kimi Räikkönen, který v Maďarsku dosáhl na nejlepší letošní výsledek, byl s vozem spokojený, ale stále mu prý schází potřebný výkon.

Räikkönen vidí světlo na konci tunelu

VC Maďarska: BODY!

27. july 2014 at 19:25 | Robin |  NEWS
Jak jste si mohli všimnout, nenapsal jsem článek o včerejší kvalifikaci, protože mi bylo zle. Bylo mi zle z Ferrari a jejich strategií. Mno dneska mi ta kvalda už tolik nevadí poté, co Kimi a Fernando odvedli fenomenální výkon! Kimi se z sedmnáctého místa prodral na šesté místo a Fernando se do posledních chvil držel zuby nehty na prvním místě. To neudržel, tak se snažil udržet aspoň to druhé. A to už si vzít nenechal! Ferrari dnes vydělalo 26 bodů a opět se posouvá na třetí místo v POHÁRU KONSTRUKTÉRŮ!


První trénink v Maďarsku: Kimi třetí!

25. july 2014 at 11:54 | Robin |  NEWS
Je za námi první trénink v Maďarsku a vypadá to, že Kimimu se zadařilo. Zatímco jel na stejných pneumatikách jako Mercedesy, dokázal zajet v některých sektorech nejrychlejší čas. Fernando Alonso se trápil s trakcí a skončil za Kimim čtvrtý.

V Maďarsku byl na úvod nejrychlejší Hamilton, Räikkönen se zvedl

Příští rok to bude jiný příběh, věří Räikkönen

24. july 2014 at 15:37 | Robin, GPF1.cz |  NEWS
Kimi Räikkönen naznačil, že v letošní sezóně žádné výrazné zlepšení neočekává, zato příští rok by měl být úplně jiný.

Motorsports: FIA Formula One World Championship 2014, Grand Prix of Germany

Kimi a VC Maďarska

22. july 2014 at 19:19 | Robin |  NEWS
Čeká nás Velká Cena Maďarska, kde Kimi v historii zažil hned několik úspěchů. Pojďme si všechny připomenout.

Kimi zde vyhrál pouze jednou a to v roce 2005.
Svou pole-position zde také získal pouze jednou a to o rok později v roce 2006.
Nejrychleji ze všech zde jel třikrát v letech 2005, 2007 a 2008
No a to nejlepší na konec - získal tady šest pódiových umístění a to v 2003, 2007, 2008, 2009, 2012 a 2013.



Mattiacci potřebuje pro příští rok Kimiho ve Ferrari

22. july 2014 at 16:13 | Robin |  NEWS
Přeloženo ze serveru kimiraikkonenspace.com:

Marco Mattiacci popřel spekulace o vyhazovu Kimiho Räikkönena pro příští rok.

Raikkonen & Mattiacci

F14 T se blíží Räikkönenovým požadavkům, v Německu se mu chování auta líbilo

22. july 2014 at 8:59 | Robin, GPF1.cz |  NEWS
Kimi Räikkönen pochválil pokrok, kterého Ferrari dosáhlo v přizpůsobování monopostu jeho potřebám.

Od začátku roku měl Fin problémy si auto nastavit tak, aby vyhovovalo jeho jezdeckému stylu. V Německu přišel významný pokrok.

"Je to čím dál víc tak, jak by mělo, i když výsledky nejsou takové, jaké by být měly," cituje pilota Ferrari Autosport. "Auto se tu chovalo mnohem lépe, víc mi vyhovovalo, mohl jsem ho řídit víc, jak chci, a začínalo se chovat hezky."
Přesto odjel z Hockhenheimu bez bodů. Závodní víkend mu nevyšel.

"V druhé části kvalifikace jsme měli špatné druhé kolo, ale závodní auto se na nových pneumatikách chovalo dobře. Ale levá přední nevydržela kvůli poškozenému přednímu křídlu."

"Až jiný víkend dostanu víc dílů, mělo by to pomoct a měli bychom to začít otáčet a získávat víc bodů v závodech. Mít těžké víkendy není zábavné, ale k závodění to patří. Samozřejmě bych měl radši dobré víkendy než pořád špatné výsledky, ale jsem si jistý, že se to změní. Není to tak, že už to neumíme, jen je to těžké období."

Že by za lepšími pocity ve voze stálo odstranění FRIC, se nedomnívá. "Mezi různými okruhy se to těžko srovnává, ale nemyslím, že je to velký rozdíl," uzavřel.

"Poškození vozu mě připravilo o body", říká Räikkönen

22. july 2014 at 8:55 | Robin, F1sports.cz |  NEWS
Kimi Räikkönen se ve Velké ceně Německa dostal několikrát do kontaktu s Lewisem Hamiltonem, Sebastianem Vettelem i svým týmovým kolegou z Ferrari Fernandem Alonsem.

Poškození vozu mě připravilo o body, říká Räikkönen

Právě kvůli poškození vozu z těchto kontaktů přišel podle svých slov Fin o body. První kontakt přišel ve dvanáctém kole, kdy Hamilton v zatáčce Spitzkehre v souboji o osmé místo předjel jak Räikkönena, tak Daniela Ricciarda.

O dvě kola později se pak Räikkönen dostal do kolize znovu, tentokrát s Vettelem a Alonsem. Poškozené přední křídlo se pak podle Fina podepsalo na rapidním zvýšení opotřebení pneumatik, které bránilo využití jeho agresivní strategie, při které přezul během první zastávky na superměkkou směs pneumatik.

"Mysleli jsme, že je to správná strategie, ale dvakrát do mě narazili, skončil jsem mezi dvěma vozy a poškodil si přední křídlo. Kousek pak odlétl. Zničil jsem levou přední gumu, až na levou přední byly pneumatiky pořád v pohodě. Nemohl jsem tedy na superměkké směsi jet tak dlouho, jak jsme chtěli a kvůli poškození jsem jen přišel o výkon v autě."

Body pro Ferrari zachránil alespoň pátým místem Fernando Alonso. "Nejdřív jsme plánovali strategii dvou zastávek, uprostřed závodu jsem se ptal, jak jsou na tom s pneumatikami ostatní, protože jsem cítil, že bychom se opravdu trápili, kdybychom šli jen na dvě, tak jsme to změnili na tři zastávky. Možná jsme tím trochu překvapili Red Bull. Předjeli jsme je v boxech, ale na konci jsme už neměli rychlost na to bojovat se Sebastianem (Vettelem), ale mohli jsme bojovat s Danielem (Ricciardem). Myslím, že páté místo dnes bylo maximem. Jsem velmi spokojen. Doposud pro mě bylo v sezóně asi nejlepším závodem Rakousko, teď je to ale pravděpodobně tenhle, jelikož byl docela těžký. Zvládnout start, palivo, pneumatiky, změny strategie a souboje, byl to obtížný závod"

GP Nemecka: Kimi jedenásty

22. july 2014 at 8:47 | Robin |  NEWS
Celkové výsledky VC Nemecka 2014

P.JazdecTímKoláStrata
1.Nico RosbergMercedes67-
2.Valtteri BottasWilliams-Mercedes67+20.7 s
3.Lewis HamiltonMercedes67+22.5 s
4.Sebastian VettelRed Bull Racing-Renault67+44.0 s
5.Fernando AlonsoFerrari67+52.4 s
6.Daniel RicciardoRed Bull Racing-Renault67+52.5 s
7.Nico HulkenbergForce India-Mercedes67+64.1 s
8.Jenson ButtonMcLaren-Mercedes67+84.7 s
9.Kevin MagnussenMcLaren-Mercedes66+1 kolo
10.Sergio PerezForce India-Mercedes66+1 kolo
11.Kimi RäikkönenFerrari+1 kolo12
12.Pastor MaldonadoLotus-Renault+1 kolo18
13.Jean-Eric VergneSTR-Renault+1 kolo13
14.Esteban GutierrezSauber-Ferrari+1 kolo16
15.Jules BianchiMarussia-Ferrari+1 kolo17
16.Kamui KobayashiCaterham-Renault+2 kola19
17.Max ChiltonMarussia-Ferrari+2 kola21
18.Marcus EricssonCaterham-Renault+2 kola22
RetAdrian SutilSauber-Ferrari+20 kol15
RetDaniil KvyatSTR-Renault+23 kol8
RetRomain GrosjeanLotus-Renault+41 kol14
RetFelipe MassaWilliams-Mercedes3-

GP Nemecka: Kimi bude štartovať dvanásty

20. july 2014 at 10:16 | Robin |  NEWS
Výsledky kvalifikácie VC Nemecka 2014

P.JazdecTímQ1Q2Q3Strata
1.Nico RosbergMercedes1:17.6311:17.1091:16.540-
2.Valtteri BottasWilliams-Mercedes1:18.2151:17.3531:16.759+0.219
3.Felipe MassaWilliams-Mercedes1:18.3811:17.3701:17.078+0.538
4.Kevin MagnussenMcLaren-Mercedes1:18.2601:17.7881:17.214+0.674
5.Daniel RicciardoRed Bull Racing-Renault1:18.1171:17.8551:17.273+0.733
6.Sebastian VettelRed Bull Racing-Renault1:18.1941:17.6461:17.577+1.037
7.Fernando AlonsoFerrari1:18.3891:17.8661:17.649+1.109
8.Daniil KvyatSTR-Renault1:18.5301:18.1031:17.965+1.425
9.Nico HulkenbergForce India-Mercedes1:18.9271:18:171:18.014+1.474
10.Sergio PerezForce India-Mercedes1:18.9161:18.1611:18.035+1.495
11.Jenson ButtonMcLaren-Mercedes1:18.4251:18.193
12.Kimi RäikkönenFerrari1:18.5341:18.273
13.Jean-Eric VergneSTR-Renault1:18.4961:18.285
14.Esteban GutierrezSauber-Ferrari1:18.7391:18.787
15.Romain GrosjeanLotus-Renault1:18.8941:18.983
16.Lewis HamiltonMercedes1:18.683
17.Adrian SutilSauber-Ferrari1:19.142
18.Jules BianchiMarussia-Ferrari1:19.676
19.Pastor MaldonadoLotus-Renault1:20.195
20.Kamui KobayashiCaterham-Renault1:20.408
21.Max ChiltonMarussia-Ferrari1:20.489
22.Marcus EricssonCaterham-Renaultbez času
------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
© kimiraikkonen.er.cz / raikkonen-f1.blog.cz | Kimi Raikkonen Fan Site | © 2008 - 2018, All Rights Reserved |
------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------