Kimi Räikkönen: Nebol to náš víkend

13. june 2017 at 18:34 | Majkkonen; zdroj: F1.sk |  NEWS
Kimi Räikkönen vstupoval do Veľkej ceny Kanady zo štvrtého miesta, no do cieľa prišiel až siedmy. V úvode sa dopustil chyby a takmer stratil kontrolu nad autom, aby v neskoršom priebehu podujatia nemal potrebnú rýchlosť. Sťažoval sa na ťažkosti s brzdami a Ferrari okrem toho potvrdilo, že po výlete na trávu mal aj problémy s balansom.

"Čo s tým ešte môžem robiť?" pýtal sa Räikkönen svojho inžiniera, aby následne dostal informáciu o móde DDA 42, ktorý má nasadiť a zrodila sa vtipná konverzácia s fínskou nadávkou "vittu" na konci. (Video).

"Tušili sme, že niektoré veci môžu byť v týchto pretekoch na limite a kvôli horúčave a tvrdým brzdným manévrom sa brzdy dostali až do výstražnej zóny," prezradil Kimi Räikkönen.

"Môj štart nebol dobrý a myslím, že v druhom kole som tam potom vyšiel na trávu. Mal som šťastie, že som neskončil v múre," opisoval Iceman úvodné problémy. "Uviazol som za Pérezom a potom sme sa pokúsili spraviť strategicky niečo inak. Keď som mal voľnú trať, vedel som byť rýchlejší. Získaval som čas k dobru, ale potom ma brzdy začali zrádzať a na konci mi už išlo len o to, aby som auto nejako dopravil do cieľa."

Räikkönen si myslí, že inak by mal dostatočnú rýchlosť na to, aby v závere pretekov predstihol jazdcov Force Indie. "Napokon som však v tom čase nemohol s brzdami už nič robiť," zdôraznil majster sveta z roku 2007. "Aj tak sme však potvrdili, že máme dobré auto, no nakoniec to nebol náš víkend."

Ferrari po pretekoch potvrdilo, že nešlo o mechanický problém s brzdami, ale o ťažkosti s elektronicky ovládanými zadnými brzdami. Tie napokon viedli k ich prehrievaniu.
 

Be the first one to judge this article.

New comment

Log in
  Don't you have your own web yet? Create it for free on Blog.cz.
 

Actual articles

Advertisement
© kimiraikkonen.er.cz / raikkonen-f1.blog.cz | Kimi Raikkonen Fan Site | © 2008 - 2017, All Rights Reserved |
-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------