Na všetkých sociálnych sieťach Scuderie došlo ku zmene loga

1. january 2018 at 19:41 | Majkkonen |  NEWS

Na všetkých sociálnych sieťach Scuderie Ferrari došlo odo dneška ku zmene loga, čo môže byť spôsobené odchodom titulárneho sponzora, španielskej banky Santander vďaka ktorej tím so sídlom v Maranelle dostával okolo 40 mil. € ročne.

Samotný Santander vydal prednedávnom krátke stanoviskom: "Bolo to jedenásť rokov vzrušujúcich pretekov. Veľká vďaka za vašu spoločnosť!"

Jedným z možných dôvodov môže byť aj snaha koncernu Philip Morris o rozbehnutie svojej novej značky IQOS (I Quit Ordinary Smoking, pozn. red.). Podľa informácií z padoku by sa táto dcérska spoločnosť mohla stať oficiálnym partnerom Ferrari v roku 2018.

Predtým využívané logo SF na sociálnych sieťach:
Výsledok vyhľadávania obrázkov pre dopyt scuderia ferrari logo twitter
 

Be the first one to judge this article.

Comments

1 kimka kimka | 1. january 2018 at 22:30 | React

Ako pozerám, tak pozerám, rozdiel nevidím O_O
Asi som to zle pochopila ...

2 Majkkonen Majkkonen | Email | Web | 1. january 2018 at 22:48 | React

[1]: No obrázok tu zverejnený je "zostrih" dvoch stránok SF: offiko WEB a Twitter. A obidve sú už s nový logom, resp. s iným. Preto koluje správa, že všetky siete Ferrari. Predtým (minulý rok) požívali: dám do článku...

New comment

Log in
  Don't you have your own web yet? Create it for free on Blog.cz.
 

Actual articles

Advertisement
------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
© kimiraikkonen.er.cz / raikkonen-f1.blog.cz | Kimi Raikkonen Fan Site | © 2008 - 2018, All Rights Reserved |
------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------